Przeprojektowanie strony internetowej przylaczgaz.pl

Profesjonalnie przygotowana strona internetowa jest narzędziem w rękach każdego przedsiębiorcy. Wspiera sprzedaż, pomaga pozyskiwać nowych klientów, przekazuje niezbędne informacje o usługach i obszarze działalności firmy. To jak zbudowana jest strona, jej wygląd, przemyślane sekcje, treści czy wezwania do działania np. „Zadzwoń”, „Zamów usługę”, „Umów termin” – to wszystko przekłada się na dobry odbiór firmy przez potencjalnych klientów i przekonuje ich do kontaktu. Zobacz jak przeprojektowanie strony dla firmy przylaczgaz.pl wpłynęło na ilość zleceń od nowych klientów.

Najpierw historia

Strona przed zmianami

Pan Wojtek, współwłaściciel firmy instalatorskiej z Bielska, zgłosił się do mnie w sprawie przeprojektowania jego przestarzałej strony firmowej, która nie przynosiła mu żadnych nowych klientów.

Patrząc na wygląd strony nie ma się co dziwić, że strona ta nie generowała nowych zapytań. Wygląd przytłacza, panuje nieporządek. Na pierwszy rzut oka nie do końca wiadomo czym ta firma się zajmuje, a bardziej obeznany w technicznych sprawach pomyśli, że tylko przewiertami.

Brak jakiegokolwiek wezwania do działania w postaci przycisków z numerem telefonu czy odniesieniem do formularza kontaktowego sprawiał, że potencjalny klient nie był kierowany do podjęcia działania.

Nieklikane numery telefonów, to kolejny z błędów na tej stronie. Wszyscy używamy telefonów i chcemy tylko kliknąć w numer żeby móc zadzwonić, nie lubimy, gdy musimy zaznaczać numer, kopiować, zamykać przeglądarkę, otwierać wybieranie numerów i wklejać numer…

Wygląd, układ, kolory, teksty, menu – wszystko na tej stronie było nieprzemyślane, co prowadziło do utraty potencjalnych klientów po kontakcie z tą stroną. Przyszedł czas na zmiany.

Rozmowa i analiza

Kilka rozmów telefonicznych z inwestorem, przejrzenie archiwalnych danych z narzędzi takich jak Google Analytics, zapoznanie się z ofertą firmy, profilem klienta, obszarem działalności i oczekiwaniami. To wszystko pozwoliło na przygotowanie planu działania.

Dzięki sprawnemu kontaktowi z inwestorem poprzez rozmowy telefoniczne, WhatsApp czy maile, w krótkim czasie udało nam się wspólnie przygotować wszystkie niezbędne informacje, potrzebne do zaprojektowania układu strony, hierarchii usług, podziału menu i prezentacji oferty.

Nowa strona

Powstała nowa strona. Zaprojektowana od podstaw, nie bazująca na żadnych gotowych szablonach. Tylko takie podejście daje 100% pewności, że projekt spełnia wszystkie założone oczekiwania.

Po wejściu na stronę główną od razu wpada w oko dedykowana grafika symbolizująca przyłącza gazu, wody, prądu i kanalizacji do domu.

Widzimy też 3, wyróżniające się wezwania do działania w postaci przycisków:

  • Zadzwoń
  • Zamów usługę
  • Umów przyłącze

Każdy z nas jest inny, dlatego jeden będzie chciał zadzwonić a drugi zamówić usługę. Dopasowujemy się pod różne warianty. Do tego mamy dotykowe numery telefonów podane w postaci klasycznej, adres firmy oraz email.

Strona po zmianach

Powstał też czytelny podział na konkretne usługi, które są dla firmy najważniejsze.

Klienci mają 4 czytelne kafelki z ikonami oraz nazwą usługi, dzięki czemu szybko odnajdują interesującą ich usługę i mogą zapoznać się ze szczegółami.

Dodatkowa informacja o miastach, gdzie firma świadczy swoje usługi upewnia klienta, że dobrze trafił, przekonując go, że jeśli zadzwoni to nie usłyszy że w tej okolicy nie świadczymy usług.

Górne menu najpierw pokazuje Ofertę przyłączy, która rozwija się do poszczególnych mediów.

W ten sposób prezentujemy najważniejszy dla klienta obszar działania i sugerujemy w czym firma się specjalizuje.

Następnie mamy Usługi w postaci usług wiertnicami – jest to dodatkowa gałąź działalności firmy. Kolejna zakładka to realizacje – bardzo ważna w tym przypadku. Dopiero jako przed ostatnia jest zakładka O nas – mało kto do niej wchodzi, gdyż nie z reguły klient nie ma czasu czytać historii firmy, on przyszedł tutaj po informacje o tym co robi i gdzie, a nie dla czego 😉

Na końcu menu znajduje się klasycznie Kontakt. Tego oczekujesz wchodząc na dowolną stronę, że ostatnim elementem menu jest kontakt, i sprawdzonych schematów dobrze jest się trzymać.

Numer telefonu i wezwanie do działania to kolejne ważne pozycje w górnym menu. Dostosowujemy się pod różnych klientów i ich upodobania.

Wydajność ma znaczenie

Ładny wygląd to nie wszystko. Równie ważne jest to, w jaki sposób strona działa. Nikt nie lubi czekać, aż strona się załaduje…

Czy szybko się ładuje? Czy nie przycina? Czy każdy link jest linkiem, czyli czy po kliknięciu czegoś co wygląda jak link zostaniemy przeniesieni tam, gdzie się spodziewaliśmy. Wszystkie te aspekty techniczne są bardzo ważne przy realizacji strony.

Ta strona osiąga bardzo dobre wyniki w teście Google PageSpeed Insights a czas wczytywania strony w okolicach PÓŁ SEKUNDY to doskonały wynik.

A co z wyszukiwaniem?

Sprowadzanie ruchu organicznego na stronę to kolejny z ważnych elementów o który musimy zadbać. Dzięki dobrego przygotowaniu strony, sprawnemu posługiwaniu się nagłówkami, opisami i tytułami, możemy osiągnąć dobre efekty poprzez naturalne pozycjonowanie stron.

Pomagają w tym też dobrze opisane, konkretne realizacje powiązane z miejscowościami i usługą.

Podsumowanie

Nowoczesny, prosty i czytelny projekt strony. Przemyślany układ, dobrze zaprojektowane menu, wezwania do działania – to składowe dobrej strony internetowej.

Do tego responsywność czyli dopasowanie strony do wyświetlania na telefonach, przemyślana strategia organicznego pozycjonowania i szybkość działania gwarantują, że strona firmowa jest narzędziem, które wspiera Cię w biznesie.

Omawianą stronę możesz zobaczyć pod tym adresem: przylaczgaz.pl

👉 MAM JUŻ STRONĘ
Jeśli Twoja obecna strona, podobnie jak stara strona p. Wojtka, nie przynosi Ci żadnych efektów i chcesz to zmienić, to skontaktuj się ze mną! Przestań tylko myśleć i zacznij działać❗

Kliknij „Dowiedz się więcej” i zostaw kontakt do siebie. Oddzwonię i powiem Ci jak zamienić Twoją starą stronę, w narzędzie do zdobywania nowych zleceń i klientów. Konsultacja jest bezpłatna.

👉 NIE MAM JESZCZE STRONY
Jeśli jeszcze nie masz strony internetowej, skontaktuj się ze mną czym prędzej. Nie trać możliwości pozyskiwania klientów przez stronę w internecie. To świetne narzędzie, jeśli tylko jest dobrze przygotowane. Zrobię dla Ciebie bardzo dobrą stronę, która od początku pokaże wartości Twojej firmy, a Ty będziesz z niej dumny!

Kliknij, zostaw kontakt i do usłyszenia!

Jarek z AdsySeo