BEZPŁATNA WYCENA STRONY INTERNETOWEJ

Rozbudowana wycena

Wypełnij formularz a prześlemy Ci bezpłatną wycenę budowy strony internetowej przygotowaną specjalnie dla Ciebie.

 

Czy posiadasz materiały do strony?

Zaznacz, czy posiadasz już materiały na stronę (np. teksty, zdjęcia lub logo) to znacząco przyspieszy proces tworzenia strony i obniża koszty.
Jeśli nie masz materiałów - przygotujemy wszystko dla Ciebie.

 

O czym będzie strona?

Napisz w kilku słowach, czym się zajmujesz, dzięki temu lepiej przygotujemy  wycenę, oceniając potrzeby Twojej branży.

 

Co chcesz zmienić w swojej obecnej stronie?

Napisz w kilku słowach, dlaczego zdecydowałeś się na zmiany na stronie np. jest przestarzała lub nie przynosi Ci oczekiwanych rezultatów. Dzięki tej informacji, przygotujemy lepszą propozycję zmian dla Ciebie.

 

Zaznacz, jakiej wielkości strona jest Ci potrzebna.

Określ wstępnie, czy strona ma być bardziej wizytówką czy rozbudowaną stroną firmową ze średnią lub dużą ilością podstron np. opisujących produkty czy usługi oraz posiadającą bloga. Jeśli zależy Ci na pozyskiwaniu leadów poprzez stronę, pomyśl o pakiecie Biznes.

 

Start

prosta strona typu wizytówka zawiera maksymalnie do 5 podstron lub rozbudowany one-page (wszystko na jednej stronie).

Pakiet dedykowany małym firmom typu salon fryzjerski czy mechanik.

Biznes

profesjonalna, rozbudowana strona firmowa zawiera do 15 podstron, formularze i automatyzację pozyskiwania leadów a także optymalizację pod pozycjonowanie i wiele innych.

Pakiet odpowiedni dla firmy budowlanej czy centrum medycznego.

Premium

bardzo rozbudowana strona firmowa zawiera do 25 podstron, optymalizacje pod pozycjonowanie, analizę słów kluczowych, testy UX i wiele więcej.

Pakiet dla najbardziej wymagających branż np. deweloperzy czy mały e-commerce.

Wybierz kilka przymiotników, które najtrafniej określają projekt, jakiego od nas oczekujesz:

 

Czego potrzebujesz na swojej stronie?

Wybierz, jakie dodatkowe funkcjonalności ma posiadać Twoja strona:

 

 

Określ budżet na inwestycję w stronę internetową.

Zwróć uwagę, że im większą stronę potrzebujesz, lub stawiasz przed nią za zadanie np. aktywne pozyskiwanie klientów, z tym większym nakładem pracy i użyciem bardziej zaawansowanych rozwiązań wiąże się jej stworzenie, a to bezpośrednio przekłada się na budżet.

 

Dziękujemy Ci za odpowiedź na wszystkie najważniejsze pytania.

Mamy teraz podstawowe informacje, żeby przygotować dla Ciebie indywidualną wycenę. Został ostatni krok, uzupełnij dane kontaktowe, żebyśmy mogli przesłać wycenę.