Jak nowa firma zdominowała lokalny rynek

Karolina zgłosiła się do mnie z zamiarem stworzenia skutecznej strony internetowej dla swojej nowej firmy księgowej.

Dzięki nowej stronie chciała dotrzeć do lokalnych firm i osób prywatnych w Gniewie i okolicach, zbudować silną pozycję na lokalnym rynku a następnie zająć się rozbudowywaniem swojej oferty.

Plan działania

Karolina miała już profil na facebooku ale nic więcej, dlatego zaproponowałem kompleksowe zajęcie się tematem widoczności w internecie i poza przygotowaniem rozbudowanej strony internetowej, założyłem i zoptymalizowałem Karolinie wizytówkę w Google Maps a także przygotowałem dla niej logo.

Sama strona internetowa musiała być bardziej rozbudowana niż tylko wypisanie od myślników jakie usługi świadczy dla swoich klientów – w końcu celem było pojawienie się w Google na pierwszych pozycjach.

Omówiliśmy zakres usług, grupę docelową, wybraliśmy adres dla strony i rozpoczęliśmy realizację.

Realizacja

Realizacje rozpocząłem od zaprojektowania logo. To ono i jego kolory są punktem wyjścia do spójnej identyfikacji wizualnej dla firmy.

Kolejnym krokiem było zaprojektowanie wyglądu i układu strony internetowej dla Karoliny. Strona powinna być prosta, jej przekaz jasny a nawigacja intuicyjna. Dokładnie tak jest w tym przypadku. Merytorycznie i rzeczowo jak u księgowej.

Dobrałem też odpowiednie zdjęcia, które zoptymalizowałem pod kątem szybkości wczytywania – bo strona poza wyglądem i funkcjonalnością musi być również szybka.

Efekty

No właśnie, musi być szybka i taka właśnie jest! W ocenie Google Lighthouse wyniki to 99 punktów na 100 w ocenie wydajności a czas ładowania strony to 1.7 sekundy. To zasługa przemyślanego układu, indywidualnej realizacji i optymalizacji strony.

Poza szybkością, mamy też świetne wyniki w wyszukiwarce Google. Firma Karoliny jest bardzo dobrze widoczna na rynku lokalnym i każdy potencjalny klient, który szuka w okolicy księgowej lub spraw z nią związanych ma niemal 100% szans, że trafi na firmę Karoliny.

W wynikach wyszukiwania firma Karoliny pokazuje się w rozbudowanej formie z dostępnymi linkami do podstron, co znacząco zwiększa skuteczność wpisu. Zobacz jak dużo miejsca w wyszukiwarce zajmuje jej wynik! Klient ma do wyboru aż 5 linków związanych z jej stroną internetową.

Do tego wizytówka z Google Maps również chętnie pokazuje się klientom, co stanowi kolejne źródło ruchu na stronę czy wykonywanych telefonów a w efekcie nowych klientów dla biura Karoliny.

Chciałbyś otrzymać takie wsparcie w swojej firmie?